Noticies Fcv.cat bloc
Noticies de la xarxa de federacions, clubs i escoles naútiques amb tota la informació dels actes socials, competicions i resultats amb el calendari d'esdeveniments naùtics
Federacions
Informació d'interès de les diferents federacions esportives i notes de premsa
- Subscriure's a aquesta categoria
- 5 article(s) en aquesta categoria
Últims dies per inscriure's als cursos de Monitor Col·laborador

Durant aquest mes de Juny es realitzaran dos cursos de Monitor Col·laborador, en concret al Centre Municipal de Vela de Barcelona i al Club Nàutic de Coma-Ruga.
Aquest certificat Federatiu acredita al futur Monitor Col·laborador les competències necessàries per col·laborar amb el tècnic esportiu en la iniciació esportiva de la vela, i estar en possessió de l'autorització federativa per al govern d'embarcacions de vela fins a 6 metres.
La durada d'aquest curs és de 50 hores lectives i 80 hores de pràctiques, el contingut d'aquestes està format per tres grans àrees: coneixement tècnic embarcacions, rescat i salvament, metodologia i model d'ensenyament.
Aconsegueix 2 mesos de subscripció gratuïta al Diari digital ARA amb el teu carnet vela.cat!
L'ARA va néixer el 28 de novembre del 2010, fruit de la iniciativa d'un grup d'emprenedors dels àmbits periodístic, editorial i empresarial català, amb l'objectiu de convertir-se en el primer diari del segle XXI i contribuir al debat sobre quin ha de ser el futur de la nostra societat.
La Federació de Vela Catalana i el diari ARA hem arribat a un acord per oferir-vos dos mesos d'accés digital gratuït perquè pugueu accedir a tots els continguts així com a la resta d'avantatges de ser subscriptor de l'ARA, com:
- Llegir el diari cada dia en suport PDF des de la web o bé amb iPad i Android.
Noves formacions de Mesuradors programades

Durant aquest mes de Juny es realitzaran formacions relacionades amb el mesurament d'embarcacions a les instal·lacions del Centre Internacional de Vela (BISC) i del Centre Municipal de Vela.
El futur tècnic és l'encarregat de mesurar les embarcacions, certificar i interpretar les mesures i regles de les classes que determinen els paràmetres als quals s'han d'ajustar.
Les formacions acrediten els coneixements teòrics i pràctics dels sistemes de mesurament que s'apliquen i les regles de les classes, dels paràmetres que es mesuren i les incidències que tenen en la competició, amb cadascuna de les disciplines corresponents.
Segueix la vela catalana a vela.cat aquest cap de setmana

Aquest cap de setmana tindran lloc diferents regates en les que participaran esportistes catalans o bé organitzades pels nostres clubs. Et donem tota la informació que necessites per a poder fer-ne el seguiment, ja sigui a través de les seves xarxes socials o pàgines web. Us animem a tots a que us acosteu als clubs i allà on tindran lloc aquestes competicions per gaudir-les en directe.
Nivell | Regata | Dies | Web |
N0 |
Delta Lloyd Regatta de 470, 49er, 49er FX, |
La Reial Federació Espanyola de Vela desmenteix la informació apareguda en alguns mitjans sobre la seva possible intervenció

El Consell Superior d'Esports així ho ratifica a través dels seus fonts oficials.
La Reial Federació Espanyola de Vela, en laveu del seu president, José Ángel Rodríguez, desmenteix les informacions aparegudes avui dimarts en diversos mitjans digitals, en els quals s'esmenta a l'entitat velística com una de les Federacions intervingudes pel Consell Superior d'Esports.
Aquesta Federació, posada en contacte directe amb el propi Consell Superior d'Esports, ratifica aquest desmentit a través de les seves fonts oficials.